Acquaintance

09 September 2011

Anniversarry: 9/11


  1. Baca tajuk, mesti ingat anniversarry kapel? haha, bodoh ape aku nak post camtu dalam blog.Takda orang nak baca kisah loser macam aku. haha
  2. Anyway, hari ini genap 10 tahun World Trade Center sembab menyembah bumi akibat serangan rampasan kapal terbang puak Al-Qaeda(kononnya)
  3. So, genaplah jugak Islam di Amerika didiskriminasikan@dipulau dan lain2 secara terang, jelas dan nyata. Tapi, statistik jugak menunjukkan peningkatan drastik orang Amerika menganut agama Islam sejak 9/11. Kenapa?
  4. Seperti orang lain tahu,banyak dah blogger dedah propaganda licik Amerika melalui 9/11 ni,so aku malas nak taip@copy paste lagi. Google je laa. hehehe
  5. Secara tak langsung, dah membantu certain people untuk tahu bahawa Islam itu wujud ! My penpal dari Estonia sendiri kata dia tahu pasal Islam selepas 9/11 even dia tak peluk Islam pun. Isinya, mereka dah advert Islam tu sendiri pada dunia, thank. Walaupun dengan imej buruk.
  6. Tahukah anda bahawa Tony Blair bekan PM Britain sendiri hari hari baca Al-Quran? Dikatakan mampu memberinya panduan untuk jadi seorang pemimpin yang bagus dan mengenali tamadun lampau selain mengakui Al-Quran sebuah kitab lengkap.
  7. Nanti korg beli paper, baca headline. Sah2 ada pasal sambutan ulang tahun benda alah ni. Aku meluat dah baca, 10 tahun baca benda sama. Bla bla bla, annoying tengok orang bersalah menyalak macam haram jadah hina agama aku. 
p/s : Siap ada logo untuk sambutan tu lagi, seronok tengok Islam kena keji ke? babi.

2 comments:

Namee Roslan said...

baru tahu pasal ni. before ni taktau...

xanders.co said...

logo tu tak tau sapa buat.