Acquaintance

08 September 2011

Contest Aku Nak Bagi Miss Lyzeer SENTAP

  1.   Ermm, pendapat saya bahagian sisi(sidebar) harus diperkemaskan lagi kerana masa diambil untuk lihat blog awak lama sikit. Tak seronok lah tunggu,saya nak baca terus. hehe
  2.  Saya blogger baru, jadi tidak tahu apa yang patut ditegur tetapi saya suka kalau sesuatu blog itu ringan. Almaklumlah, negara kita internet belum tahap 'superb'. hehe
  3. Ermm,apa kata awak gunakan skala warna yang sama saja? kan cool gitu nanti beb. Serius. hehe
  4. Kenapa aku bebel kat atas? sebab aku nak masuk contest ni. Boleh klik terus di gambar. Contest ni minta aku beri komen yang membina pada tuan blog. Tentang apa2 sahaja.
  5. Cukup membina laa tu kan beb,tujuan nak bagi biar mesra pengguna jek :D
  6. Hadiah contest ni menarik gak, serius. Rugi tak masuk. Lagi best, tak payah tag kawan pun. Cepat kerja aku. hihi.
  7. Semoga saya terpilih :p

2 comments:

miss lyzeer said...

tersedak nasi lemak yg baru makan td..haha, thanks join..penyertaan pertama..

memang berani, gud luck ye =)

amirulspurs said...

peyertaan pertama? wow, hehe. ada harapan ni.